- Начало
- Общи условия
Общи условия
Общи условия за ползване на Онлайн магазин Bontadi.bg
Моля прочетете внимателно описаните по-долу условия, преди да направите Вашата поръчка!
Всяко физическо или юридическо лице, което възнамерява да извърши покупка чрез Онлайн магазин Bontadi.bg трябва да се запознае и съгласи с тези общи условия за да може да осъществи своята поръчка.
Цените в Онлайн магазин Bontadi.bg, могат да бъдат различни от цените в магазинната мрежа.
Регистрация на профил:
Чрез регистрация клиентът придобива потребителско име и парола, с които се идентифицира в Онлайн магазин Bontadi.bg .
Изразява съгласието си с настоящите Общи условия за ползване на Онлайн магазин Bontadi.bg .
Получава правото да извършва валидни поръчки за закупуване на стоки, предлагани от Онлайн магазин Bontadi.bg както и да отказва изпълнението им по надлежният ред.
Цени, характеристики и наличности на стоките:
Посочените цени в онлайн магазина са крайни с включен ДДС.
Основните характеристики и цени на стоките са указани за всеки продукт. Стойността на доставката не е включена в цената на продукта, тя може да бъде видяна в секция „Срокове и цени за доставка”.
Онлайн магазин Bontadi.bg не гарантира изрично наличността на стоката към момента на приключване на поръчката. В случай на изчерпана наличност, ще се свържем с Вас, освен ако не сте посочили, че желаете поръчката Ви да бъде изпълнена дори и да липсва даден артикул.
Промяна на цени на стоки:
Онлайн магазин Bontadi.bg има право да променя цените по всяко време без да дължи предварително уведомяване на потребителите. Потребителят заплаща цената, която е била актуална към момента на даване на поръчката.
Защита на лични данни:
С нашата политика за защита на личните данни можете да се запознаете тук
Поръчка:
В поръчката клиентът посочва артикулите, които желае да закупи,адреса за доставка, начин на плащане и телефонен номер за връзка. Всяка валидна и приета поръчка получава автоматично служебен номер, като клиента получава потвърждение на посочения от него имейл.
Онлайн магазин Bontadi.bg си запазва правото да не изпълни поръчка или да изиска предварителното и заплащане, ако клиента фигурира в нашата база данни като некоректен потребител, който не приел, не е взел или не е отказал по установения ред свои предишни поръчки. Отказа от поръчка задължително трябва да стане чрез формуляра за рекламации и жалби, който се намира тук .
Клиентът може да промени поръчка преди нейното потвърждение. Самото потвърждение се счита за сключен договор и след това промени по поръчката не се приемат.
Срокове и цени за доставка:
Доставките се извършват чрез куриерска фирма в цяла България до вратата на клиента, или до посочен най- близък офис на куриерската компания.
Поръчките се изпълняват в рамките на 2 до 5 работни дни, с изключение доставката на специалните кафета, изискващи по-дълъг срок и специална доставка.
При забавяне на доставката повече от 5 работни дни, считано от деня след потвърждение на направената поръчка или полученото банково плащане, може да ни информирате като попълните "формуляр за рекламации и жалби" като натиснете тук . Фирмата не дължи компенсация за забавяне в следните случай:
- забавяне поръчка по вина на куриерската служба при форсмажорни събития и извънредни положения
- забавяне поръчка направена по време на големи намаления (Черен петък, Коледни разпродажби и др.)
- невъзможност ние или куриерите да се свържем по телефона с клиента
- липса на поръчания артикул
Цената на доставката е еднаква за цялата страна:
- за поръчка до 99 лв.- 4.90 лв.
- за поръчка над 100 лв. - безплатна доставка.
Доставките се извършват с куриерска фирма Спиди АД
Плащане :
Плащането може да бъде извършено:
- с наложен платеж на куриера при получаване на стоката
- с банков превод при поръчката
Проверка на пратката при доставка:
При получаване стоката от куриер, клиента трябва в негово присъствие да прегледа своята поръчка. Възможността за проверка на пратката преди заплащане е услуга, валидна за всички продукти, предлагани и доставяни от Онлайн магазин Bontadi.bg. Клиента трябва провери дали получава точно това, което си поръчал, да разгледа продукта за следи от удар, драскотини и други видими външни повреди. Ако забележи, че продуктът не е в изрядно състояние, може да откаже поръчката. Ако поръчката е приета, това означава, че тя е доставена без забележки.
Връщане на стоки и пари:
Може да се откажете от покупка на дадена стока в срок от четиринадесет дни, считано от датата на нейното получаване. В случай на отказ, молим получените от нас стоки да бъдат съхранени по начин, който не е нарушил тяхното качество и безопасност. Стоката трябва да бъде върната в нейното първоначално състояние, в опаковката, в която нормално тя се предлага в търговската мрежа, и със съпровождащата я документация. В противен случай, прекратяването на договора става след договаряне на обезщетение за намалените потребителски свойства на стоката.
Правото за отказ не важи за:
- запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
- стоки, които подлежат на бързо разваляне, имат специален режим на съхранение. В този смисъл потребителите не могат да се откажат и да върнат хранителни продукти.
За да върнете даден артикул или поръчка, трябва задължително да попълните и изпратите формата за връщане която може да видите тук
Поръчка изпратена на адрес, може да бъде върната единствено до нашият централен склад. Парите се възстановяват по банков път в срок от четиринадесет дни.
Спорове и жалби:
Възникнали спорове от или във връзка със сключването и изпълнението на договорите за покупко-продажба от разстояние чрез електронния магазин на Онлайн магазин Bontadi.bg, страните ще положат усилия за разрешаването им в дух на разбирателство и взаимни компромиси. В случай че не се стигне до споразумение от двете страни, спорът между тях ще бъде решаван от компетентния съд по регистрация на Дружеството, съобразно българското законодателство.; Също така Потребителят има право да се обърне за разрешаването на всякакви спорове и към Европейската онлайн платформата за разрешаване на спорове (платформата ОРС) , или пред Общата Помирителна комисия към Комисията за защита на потребителите.
Контакти
ул. „Георги Сава Раковски“
157А
(+359) 884 140 806